chromed shit? beware.... - Page 2 - KawiForums - Kawasaki Motorcycle Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #11 of 27 (permalink) Old 05-28-2010, 03:50 PM
That Fighter Guy
 
LarryJ's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Chesapeake, VA '06 ZZR fighter, '11 Harley FLHX
Posts: 15,175
           
Send a message via Skype™ to LarryJ
Quote:
Originally Posted by whitehendrix View Post
one would say "no"

hints:
chromed out 954.
chicken strips.
half helmet.
Gee, let me guess. Hmmm....well chromed out 954 = chrome cost more than bike is worth (see this all the time with beat up Chevy Capris rollin' on "twonny fo's")....chicken strips = can't lean worth crap, or possibly yet another stretched bike that never sees the drag strip....half helmet + sportbike = MORON
I've got the answer, and no it's not racist if I'm simply pointing out things I observe literally on a daily basis. Anybody who wears a half helmet on a sportbike is stupid; ANYBODY. I absolutely hate chrome, but nothing irritates me more than seeing people riding a sportbike with a half helmet. Even if I had a cruiser, I'd still wear a full face helmet. With crash safety aside, I couldn't imagine getting hit in the face with a pebble or bug like I've had happen with my full face helmet.

Most violated KF rule: 2. - Post titles should be descriptive of the contents of your post. i.e. "Help with fuel injectors" instead of "HELP!!!!"


LarryJ is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 27 (permalink) Old 05-29-2010, 01:16 AM Thread Starter
Core Member
 
whitehendrix's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Wilmington, Nc.. building fantastical shit
Posts: 28,313
           
well thats the majority of the clientel it seems.. someone hacked th eeklectrical on that bike and it keeps fucking up. came back today with the same electrical problems i fixed last week.. so.. something is DRASTICALLY wrong with it. he flipped out and said "fuck it. i'm done"
lol
and that was all. guessing hes gonna sell it now.

to some poor unknowing bastard that'll bring it back and i'll be right back at it! haha

oh well.


►Sept09 B.O.T.M. winner◄
Quote:
Originally Posted by RacinJason44 View Post
Never lick a hooker in the coin purse.
Quote:
Originally Posted by nizzmister
Bike pulls real hard and smooth, kinda like Supra's mom, but without the regret
Need A "How To"? CLICK ME!!
whitehendrix is offline  
post #13 of 27 (permalink) Old 09-14-2010, 01:25 PM
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Ohio
Posts: 293
           
I was always told if it dont run chrome it. 0o Just cause it dont go fast doesnt mean it cant be a trailor queen.

Prob3r is offline  
 
post #14 of 27 (permalink) Old 09-18-2010, 01:50 AM Thread Starter
Core Member
 
whitehendrix's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Wilmington, Nc.. building fantastical shit
Posts: 28,313
           
i have so many pics of bullshit trailer queens that i always see at the same shows year after year and i lol.
the tires are the same for like, 5 years in a row.. bahaha

i know of this particular turbo R6. the exhaust is a straight dump off the side.. it's shiny in the pipe.
now.. tell me.. if the bike was actually run, would it by shiny? hell nah.
shit would have a dark tint from heat and carbon.

i hate trailer queens with a passion.


►Sept09 B.O.T.M. winner◄
Quote:
Originally Posted by RacinJason44 View Post
Never lick a hooker in the coin purse.
Quote:
Originally Posted by nizzmister
Bike pulls real hard and smooth, kinda like Supra's mom, but without the regret
Need A "How To"? CLICK ME!!
whitehendrix is offline  
post #15 of 27 (permalink) Old 09-20-2010, 09:55 AM
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Ohio
Posts: 293
           
Quote:
Originally Posted by whitehendrix View Post
i have so many pics of bullshit trailer queens that i always see at the same shows year after year and i lol.
the tires are the same for like, 5 years in a row.. bahaha

i know of this particular turbo R6. the exhaust is a straight dump off the side.. it's shiny in the pipe.
now.. tell me.. if the bike was actually run, would it by shiny? hell nah.
shit would have a dark tint from heat and carbon.

i hate trailer queens with a passion.
As do I ... but I built classics since I was 12. It's hillarious to think how much money people throw into a car just to see it sitting at shows with flat spots in the tires. I had one guy that wanted a 69 Camaro and was VERY adamant that he wanted OVER 1100whp. So we built it dyno'd it and gave him a print out with the car... I swear the only time that car ran was when we ran it on the dyno. Now I on the other hand had a 33 Ford Coupe on bags and a 374 windsor. Drove that thing every weekend I could.

Prob3r is offline  
post #16 of 27 (permalink) Old 09-24-2010, 01:11 AM Thread Starter
Core Member
 
whitehendrix's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Wilmington, Nc.. building fantastical shit
Posts: 28,313
           
that bagged 33 had to be fuckin bitchin!!
lol WIN

one of my fav years.
3 or 5 window?

i have seen te trailer queen crap all too much man. i mean, if they wanna line my pockets, GREAT!! but at the same time it is so disheartening to know you're building something that won't truly be enjoyed like it should.


►Sept09 B.O.T.M. winner◄
Quote:
Originally Posted by RacinJason44 View Post
Never lick a hooker in the coin purse.
Quote:
Originally Posted by nizzmister
Bike pulls real hard and smooth, kinda like Supra's mom, but without the regret
Need A "How To"? CLICK ME!!
whitehendrix is offline  
post #17 of 27 (permalink) Old 09-24-2010, 01:25 AM
That Fighter Guy
 
LarryJ's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Chesapeake, VA '06 ZZR fighter, '11 Harley FLHX
Posts: 15,175
           
Send a message via Skype™ to LarryJ
True. Why put so much money into something just to show it off? I'll never understand that, but Whitey, I pray those clowns continue to come and give you money anyways.

Most violated KF rule: 2. - Post titles should be descriptive of the contents of your post. i.e. "Help with fuel injectors" instead of "HELP!!!!"


LarryJ is offline  
post #18 of 27 (permalink) Old 09-24-2010, 01:47 AM Thread Starter
Core Member
 
whitehendrix's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Wilmington, Nc.. building fantastical shit
Posts: 28,313
           
i mean. i almost don't WANT to build them.. i hate them that much, ya know.. but i need money more than i need to show off my pride i guess...

theres a millionaire i know who i thought was gonna be a trailer queen sorta guy. in a way, he is. hes a car collector and has too much money.

hres an extremely small sample of what he has, not including his wife's 34 3 window, the 2 anglias with LSxs in them, the viper, the carrera, or anything else.

BUT even tho sometimes he'll load the 1800HP, alchy-running, blown 514-powered 67 fastback on his personal flatbed, he DOES drive it on the street. and its fun to watch. lol


he drives the numbers-matching real GT500 beside it, too.
its real. really real.











i built this busa showbike.
whats nice about this is, not only is it ridden ALOT, but its as mush GO as it is show. it makes 241 hp.
yes. 241. with a 2

scariest thing i ever rode. lol










heres an example of a bike i have seen at a Pa bike show 5 years running. notice how clean the exhaust is.. the tires still have the hair on it.. those tires are 5 years old, too
notice the chrome downpipe? not blue at all..

pathetic





►Sept09 B.O.T.M. winner◄
Quote:
Originally Posted by RacinJason44 View Post
Never lick a hooker in the coin purse.
Quote:
Originally Posted by nizzmister
Bike pulls real hard and smooth, kinda like Supra's mom, but without the regret
Need A "How To"? CLICK ME!!

Last edited by whitehendrix; 09-24-2010 at 06:54 AM.
whitehendrix is offline  
post #19 of 27 (permalink) Old 09-24-2010, 01:59 AM
That Fighter Guy
 
LarryJ's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Chesapeake, VA '06 ZZR fighter, '11 Harley FLHX
Posts: 15,175
           
Send a message via Skype™ to LarryJ
It's a shame. I'm not a fan of the color changing paint on that Hayabusa. The Yamaha...or used to be a Yamaha...is fuckin' ugly.

There's an older guy where I work that drives a different car to work each day. He owns a hand full of old muscle cars like the GTO, Cuda, and Roadrunner. They look like they did back in their day, no aftermarket wheels or any of that crap. I'd like to one day have several cars and motorcycles and have the task each morning of picking which one I want to drive that day. Lol. It'll be a little while before I can do that though. Gotta get this land I've been lookin' at and build a garage first...oh yeah, there's a house there too, but whatever.

Most violated KF rule: 2. - Post titles should be descriptive of the contents of your post. i.e. "Help with fuel injectors" instead of "HELP!!!!"


LarryJ is offline  
post #20 of 27 (permalink) Old 09-24-2010, 09:23 AM
Core Member
 
chuckbear's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Orlando, FL
Posts: 6,620
           
Quote:
Originally Posted by whitehendrix View Post
heres an example of a bike i have seen at a Pa bike show 5 years running. notice how clean the exhaust is.. the tires still have the hair on it.. those tires are 5 years old, too
notice the chrome downpipe? not blue at all..

pathetic



I just really don't get it... what's the fuckin' point??

chuckbear is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the KawiForums - Kawasaki Motorcycle Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome