Kawasaki Motorcycle Forums banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
Joined
·
543 Posts
Discussion Starter #1
wanted to know if brand new zx6's come with the passenger seat cowl? i finally got one today and it just makes the bike look so much better!!! looks complete.
-anth-
 

·
Registered
Joined
·
2,570 Posts
Didn't come with my 2006. Tried to get the dealer to include one on mine and was unsucessfull. I know the ZX-10R does.
 

·
Registered
Joined
·
543 Posts
Discussion Starter #5
it's pretty damn expensive for a piece of plastic but the bike is so much more racey looking! it's a worthwhile purchase.
-anth-
 

·
Registered
Joined
·
2,570 Posts
[:TTIWWOP]
 

·
DEATH TO THE ISA!!!
Joined
·
10,796 Posts
Seat cowls are key...the only problem is that I can't strap my helmet to the helmet locks anymore.

O well....it still looks so much better than that God-awful passenger seat...
 

·
Registered
Joined
·
543 Posts
Discussion Starter #9
Originally posted by FightingFalcon
Seat cowls are key...the only problem is that I can't strap my helmet to the helmet locks anymore.

O well....it still looks so much better than that God-awful passenger seat...
why not? mine still has the slot for the helmet strap?????
anth
 

·
Registered
Joined
·
102 Posts
I beleive the 6rr is supposed to include one, i've heard a couple people go back to the dealer because they didn;t receive one. Just the 6RR, not the 636.
 

·
Registered
Joined
·
5,642 Posts
They SHOULD include them. Supposedly the GSX-R comes with, and maybe the R6.
 

·
Registered
Joined
·
678 Posts
yeah gsxr's come with them AND rear huggers.. im not to happy about kawi being cheap and not hooking US up with any of that. thats not cool of them. my buddy got an 05 gixxer 6 and it was all hooked up OH, yeah and his even came with a damper...WTF..
 

·
DEATH TO THE ISA!!!
Joined
·
10,796 Posts
Originally posted by blasttyrant22
yeah gsxr's come with them AND rear huggers.. im not to happy about kawi being cheap and not hooking US up with any of that. thats not cool of them. my buddy got an 05 gixxer 6 and it was all hooked up OH, yeah and his even came with a damper...WTF..
the new 14 comes with an Ohlins Damper....but of course it's way more expensive than the gixxer 6.
 

·
DEATH TO THE ISA!!!
Joined
·
10,796 Posts
Originally posted by nerijusj



The new 10 comes with Ohlins too.
ya learn something new every day....didnt know that.
 

·
Registered
Joined
·
22 Posts
yo where did y'all get your seat cowls? i have an 06 and the only one i can ever find is green ... the green is dope, but i have a BLACK bike!!
 

·
Registered
Joined
·
916 Posts
Well you can get them ordered through the dealer, and most second hand bike shops can order too, may be a little cheaper. -anth- it's cool the guy was just trying to get a free post....who hasn't seen a bike without the cowl.....Kawi at that!!!
 

·
Registered
Joined
·
543 Posts
Discussion Starter #20
Originally posted by MrninjaRR
Well you can get them ordered through the dealer, and most second hand bike shops can order too, may be a little cheaper. -anth- it's cool the guy was just trying to get a free post....who hasn't seen a bike without the cowl.....Kawi at that!!!
ya it's all cool! besides i love posting pics of my bike :D
here ya go rainking.
BTW, anyone else experiencing color difference with their cowls? mine is just a shade off. bike hasn't been repainted and the cowl is direct from kawi?????
thx

 
1 - 20 of 22 Posts
Status
Not open for further replies.
Top